سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ققنوس دلم

اندیشیده ای که در کجای این دنیای بزرگ و خاکی جا داری؟

تا کنون به این فکر کرده ای که سهم هر یک از ما از این روزگار چیست؟

من و شما ،با هم شاید متفاوت باشیم

شاید رنگ رویاهایمان یکی نباشد

شاید نگاهمان با هم همسو نباشد

و شاید راه و بیرا همان نیز جدا از هم باشد

ولی تمام ما آدمیان در یک مسیر بزرگ ره طی میکنیم

و تمام این راه ها و بیراه ها ،تمام این کوره راه های بظاهر مخفیمان

همه بیک بزرگراه منتهی میشوند

مقصدمان یکیست

پس چرا همدل نباشیم ؟

چرا به یکدیگر پشت میکنیم ؟

و به خیال خاممان در امتحان تقلب می کنیم؟

پا بر گرده هم مینهیم تا از دیوار همسایه سرک بکشیم!

آیا من ، تو و من های دیگر معنی کلمه شریف انسانیت را میدانیم؟

آیا گذشته هایمان را مرور میکنیم که چه شد در این مسیر افتاده ایم؟

من ، من واقعیم  ،خواهد عاری از هر تمنایی بالهای خوش بینیش را در باد بگشاید

و سینه مالامال از درد دنیوییم را با عطر یاس جنتی مملو سازد

این شب ها و روز ها را دوست دارم

چرا که با هر ربنایش دلم سوی آسمان پر میکشد

و با هر دعای سحرش یاد  معبودم را در ذهنم تداعی میشود

کاش همیشه و همه جا چنین خالصانه در کنار هم بک یا الله را زمزمه کنیم

و با تمام وجود دل هایمان را در زلال کوثرش  شستشو دهیم

و در کنار هم انسانیت را معنی کنیم نه بر گرده یکدیگر

 

 


ارسال شده در توسط sahar satvat